از اخبار جدید شارژ همراه اول، خرید شارژ همراه اول و خرید شارژ مستقیم و اتوشارژ همراه اول باخبر شوید!

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تفاوت شارژ مستقیم و الکترونیکی

  شارژ مستقیم  و شارژ الکترونیکی چه فرقی دارند؟

شارژ همراه اول

 

تاپ آپ یا همان شارژ مستقیم شاژی است که بعد از خریداری الکترونیکی نیازی به واررد کردن کد برای شارژ ندارد. در ضمن همراه اول به مشتریانی که از این روش سیم کارت خود را شارژ نمایند 2% تخفیف ارائه می کند. در خرید شارژ به صورت الکترونیکی لازم است ابتدا سایت های معتبر فروش شارژ را بیابید، یکی از سایت های معتبر فروش شارژ مستقیم همراه اول سایت autocharge24.com می باشد. شما با مراجعه به این سایت می توانید شارژ همراه اول خود را به صورت کارت شارژ همراه اول و یا شارژ مستقیم همراه اول خریداری کنید. شارژ مستقیم در واقع نوعی از همان شارژ الکترونیکی است که در آن نیازی به وارد کردن کد شارژ نیست و پس از وارد کردن شماره سیم کارت، شماره موبایل شما مستقیما شارژ می شود. 

همراه اول

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

مزایای شارژ مستقیم همراه اول

شارژ مستقیم همراه اول چه مزایایی دارد؟

با خرید شارژ مستقیم در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید. خرید شارژ مستقیم همراه اول مراحل  را بسیار سریع طی می کند تا شما از این طریق، خرید آسان و راحتی تجربه نمایید. همچنین درصد خطای این روش خیلی پایینتر به نسبت روش دیگر است.

شارژ مستقیم

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

ارسال شارژ همراه اول

با شارژ مستقیم همراه اول، شارژ بفرستیم!

ارسال  شارژ مستقیم همراه اول سرویسی است که اپراتور همراه اول برای راحتی مشترکین سیم کارت اعتباری خود معرفی کرده است، که با استفاده از آن میتوانند به راحتی سیم کارت اعتباری همراه اول خود را به صورت مستقیم شارژ کنند.

 

چرا از روشاتو شارژ همراه اول استفاده کنیم؟

شارژ به صورت مستقیم باعث صرفه جویی در زمان می شود و همچنین با استفاده از روش شارژ مستقیم خطای شما در شارژ سیم کارت به نسبت وارد کردن کد شارژ کمتر میشود

 

چگونه شارژ همراه اول را ارسال کنیم؟

با وارد شدن به یکی از سایتهای خرید شارژ مستقیم همراه اول بعد از وارد شدن به سایت به قسمت شارژ مستقیم همراه اول رفته و مقدار شارژ مورد نظر را تعیین میکنیم و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود و یا دوستان عملیات پرداخت را توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب انجام میدهیم.

اتوشارژ

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

راهنمای خرید شارژ مستقیم

شارژ مستقیم همراه اول (TOP UP): با استفاده از این سرویس می توانید سیم کارت اعتباری خود و دیگران را بصورت مستقیم شارژ نمائید. در روش خرید شارژ مستقیم همراه اول پس از اتمام مراحل خرید شارژ بدون وارد کردن رمز شارژ،  سیم کارت اعتباری همراه اول شما به صورت مستقیم شارژ خواهد شد.


شارژ مستقیم همراه اول


نکته: برای خرید شارژ مستقیم همراه اول، شما می بایست دارای کارت بانکی با امکان پرداخت الکترونیکی دارای اطلاعات زیر باشید:

- شماره کارت - کد CVV2(کد سه یا چهار رقمی)- رمز دوم (رمز اینترنتی) - تاریخ انقضای کارت

برای استفاده از این روش شما می توانید از پایگاه اینترنتی همراه اول به آدرس www.autocharge24.com مراجعه و سیم کارت خود را شارژ نمایید.

نکته: در این روش تمام مبالغ شارژ به قیمت مصوب به فروش می رسد.

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ز. طالب نسب